pátek 18. listopadu 2011

po výpočtu těžiště tohoto sestavení, jsem musela trochu posunout hlavní sestavu kontejnerů, takže jsem přišla o 4 menší kontejnery ( jsou vidět na předešlých půdorysech)
- rozhodla jsem se, že použiju ocelový ponton, jelikož se galerie bude pohybovat, jinak v pondělí zkusím zkonzultovat, zda vyhovují velikosti technických místností, trochu se obávám, že jsou hodně malé, nevím jestli třeba nebude možné něco schovat do podpalubí....
- zatím počítám s dvojnásobnou obsluhou- jedna osoba bude u vstupu a druhá bude provozovat kavárnu, která je na druhém konci pontonu- tudíž jsem jim navrhla ,,byt" 2 +kk
- záchody u kavárny jsem dimenzovala na méně jak 50 osob- dámy dva záchody, páni 2 pisoáry a 1 záchod, zatím tu nemám zakreslen záchod pro invalidy...otázka je, jestli bych se měla snažit prostory galerie uzpůsobit i pro invalidy, jelikož požadovaná velikost průjezdu je 1200
- co nejdříve přidám hlavní vizualizaci

Žádné komentáře:

Okomentovat